Välkommen

Välkommen till min blogg.
Här får du glimtar från mitt liv i form av bilder och texter.

måndag 28 mars 2011

Måndagskväll

Ja så har ännu en måndag gått. Det var så konstigt imorse helt plötsligt var kl 8 och då brukar jag oftast varit ute med Ida på morgonpromenad. Men idag sov jag lite längre. Det tar lite tid att ställa om till sommartid. Plock, tvätt, strykning och lite skogsarbete blev det idag.Vi har kört iväg en del till tippen och ett sängskåp och två garderober har vi kört iväg till sågen. Kanske kan vara bra att ha.


Vad är nu detta? Vänta får du se... 
Mannen i mitt liv har en del kul idéer.
Borde haft fler vårbilder men jag har mest njutit av solen från insidan idag.
Ha det gott!

2 kommentarer:

  1. Spännande att se vad ni har på gång... :-)

    SvaraRadera
  2. Ett bord kanske?? En skiva av något slag iaf :) Berätta nurå! Kraam

    SvaraRadera