Välkommen

Välkommen till min blogg.
Här får du glimtar från mitt liv i form av bilder och texter.

fredag 1 april 2011

Fredag igen...

Vad kan kan man bli frustrerad av?
Ja det är nog åtskilligt. Just nu har jag gett upp min "dokumentrensning". Det är så lätt att tala om för andra gör så gör si. Men att leva upp till det själv det är svårt. Idag har jag sagt "Man kan om man vill" flera gånger. Men jag vill - ändå kan jag inte få ordning bland alla papper. Hade ett hyllplan som jag skulle rensa (jag börjar med ett idag så hinner jag resten imorgon).
Vad hittade jag? Gamla tentor (gick lätt att slänga bort), underlag för utvecklingssamtal, kvartssamtal hette det då, (inte lika lätt) tidningsurklipp, noter mm. Jag gav upp och lät papperen ligga. Ibland är det skönt att man kan stänga dörren en stund och göra något annat.

Mannen har blivit sjuk så tyvärr kan jag inte visa någon bild på färdigt resultat på min förra fråga.
Det får bli en fråga till. Vad blir årets stora projekt? Bilden kan ge vissa ledtrådar.


Ha det gott, Ida vill gå ut och snart är det mörkt.

1 kommentar:

  1. Hej!
    Lycka till på ditt nya projekt. Jag köper gärna lite honung av dig.
    Kom gärna och titta på soffan. Du kan få den billigt.
    Kram
    Camilla

    SvaraRadera