Välkommen

Välkommen till min blogg.
Här får du glimtar från mitt liv i form av bilder och texter.

lördag 30 april 2011

Fredagsmys blev Valborgsmys

Räk- och sparrissallad

Hallon med havrefras och vaniljfluff
I veckans Icakuriren fanns ett recept
under titeln Fredagsmys. 
Jag gjorde om det till Valborgsmys.
Det blev en smarrig början på kvällen.



Nu sitter jag här och väntar på att tiden ska gå så jag får åka till den traditionella brasan. Sedan mer än 20 år har det varit mannen med stort B som fixat brasa och fyrverkeri. Idag på fm var jag med och reste vårkasen.
Ikväll ska det bli spännande: tre vårtalare, manskör och prisutdelning för någon företagare.
Dags att svida om...

(Idag hittade jag bara sååå rätt ... en jeanstunika/klänning och ett nytt armband.)

Ha en riktigt skön Valborgmässosafton

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar