Välkommen

Välkommen till min blogg.
Här får du glimtar från mitt liv i form av bilder och texter.

lördag 2 april 2011

ledig - trött - arbete

Idag var det ledigt från jobbet men en del arbete "måste" ju göras här hemma. Det är kväll nu och jag har visst haft "kvällstitlar" de sista gångerna på bloggen. Idag försökte jag variera mig.
Jag fortsatte en stund med mitt rensande i papper. Oj vad mycket man hittar. Mycket kan ju vara bra att ha nån gång. Efter förmiddagsfika hos svärföräldrarna blev det en tur till sågen.


Lite målning har det blivit också men svaret på måndagens "gåta" får ni vänta lite på. 
Efter maten idag tog jag en paus och somnade och det är inte så vanligt på dan för mig, jag måste vara rätt trött. Försökte komma igång igen och nu är de flesta böckerna  tillbaka i bokhyllorna. Men nu måste det bli hundpromenad och kvällsmat. 
Ha det gott!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar