Välkommen

Välkommen till min blogg.
Här får du glimtar från mitt liv i form av bilder och texter.

söndag 6 mars 2011

Födelsedagar

I måndags blev det minikalas här hemma, 
Elsa var sjuk så hon fick vara hemma från förskolan och fira lite hos oss.
Vi firar 3-åringen med uppskattat tårtljus inköpt i London.
Igår, lördag, var det dags att fira igen. Den här gången var det min egen födelsedag. Fick som vanligt kaffe på sängen av mannen i mitt liv och sedan var vi en tur till svärföräldrarna. Min syster och svåger kom på em och lite senare kom grannarna på fika. Barnen i New York och London skypade jag med. 
Eftersom jag har ett konto på facebook blev det en del hälsningar där också, KUL!
En av mina gratulanter.
Tulpaner är härligt!
Blommor och hjärtan värmer också gott.
Mer tulpaner och ett vackert fat.
Lite tur hade jag  också, blev lite rikare på Triss.


1 kommentar:

  1. Grattis såhär lite i efterhand. Härligt med blommor. Kram, Camilla

    SvaraRadera