Välkommen

Välkommen till min blogg.
Här får du glimtar från mitt liv i form av bilder och texter.

söndag 20 mars 2011

Härliga söndag

Vilken dag.
"Solen skiner himlen är blå vad det är skönt att leva då..."
Idag var vi var ute en tur på fm,  härligt. När vi kom hem blev det kaffe på altanen i vårt inglasade uterum. Vi jobbade lite innan det var dags för lunchen.
Inspirerad av Camilla tog jag några "matkort".

Det blev kycklingwook till söndagslunch.


Jag dukade lite extra fint, det är ju söndag. 
Men när mannen kom tog vi med tallrikarna ut i vårt uterum. 
Ingen duk och inga levande ljus där men en härlig känsla...snart är det vår!


Söndagens lektyr....innan maten kom på bordet.
Allti i hemmet, Sköna hem, The English garden och DI Weekend.


Inte mycket kvar nu...


Jag vet vad jag ska göra imorgon när jag är ledig. Idag är det ju söndag!

Ha det gott!
Carpe diem (fånga dagen)






3 kommentarer:

  1. Gott med kycklingwok och HÄRLIGT att sitta på sin inglasade uteplats! Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Vad avundsjuk jag blir. Jag tycker verkligen om att renovera, det är såå roligt när det är klart. Så snart får du nog njuta.
    Kram
    Camilla

    SvaraRadera
  3. Undrar när det blir snart????

    SvaraRadera