Välkommen

Välkommen till min blogg.
Här får du glimtar från mitt liv i form av bilder och texter.

måndag 17 januari 2011

Måndagstankar

Tredje inlägget idag. Men det blir ju inte så ofta.

Jag hoppas texten på bilden ska utmana mig i fortsättningen. Varje dag är en gåva och en ny möjlighet.

När jag är klar med detta är det dags att ta itu med dagens uppdrag. Jag har ofta varit ledig på fredagar men i år är det måndagar som är min dag. Många tycker att det blir städning hela dagen om man är ledig på fredagar men vad då? Jag orkade inte städa förra veckan så hela lördagen gick åt till att vara min "fredag". Jag klarar inte riktigt av att göra undan när jag jobbar, åtminstone inte förra veckan.
Vi hade vårt fredagsmys i lördags och det är ju inte fel.
Nu är det dags för bokföring snart ska momsen lämnas in så det är bästa jag slutar här. Ha det gott

1 kommentar:

  1. Hej!
    Visst är det så att det är lika bra att göra fler inlägg när man ändå håller på. Fin bild:) Snyggt när texten står på bilden. Hur gör man det?
    Ha en skön måndagskväll!
    Kram Camilla

    SvaraRadera