Välkommen

Välkommen till min blogg.
Här får du glimtar från mitt liv i form av bilder och texter.

lördag 22 januari 2011

Lördagstankar

Det blev vita panelgardiner istället för de röda julgardinerna. De vita julrosorna får vara kvar ett tag till. Stjärnan har jag bytt ut mot några lampor, ljus behövs fortfarande i fönstret.
 Var och shoppade idag för halva priset. Tyg som jag tar med till London och tyg som kanske blir rumsavdelare om det bara passar och blir godkänt av mannen. 30 kr metern kan man ju kosta på sig. Träffade en väninna som har en overlockmaskin att sälja och det har jag länge velat ha. Undrar just om jag syr mer om jag köper den?


Har också hunnit med att vara med på en eftermiddagsträff i kyrkan.Idag har vi diskuterat framtiden för Missionskyrkan i Sverige...intressant diskussion. Undrar just vad namnet kommer att bli om det blir en sammanslagning mellan Missionare, Baptister och Metodister???
"Vilka motiv har vi?" var en fråga som också lyftes fram.
En tänkvärd fråga i många sammanhang.
Ha en skön helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar