Välkommen

Välkommen till min blogg.
Här får du glimtar från mitt liv i form av bilder och texter.

måndag 17 januari 2011

Måndagstankar



Det här ska man inte visa på sin blogg eller hur? Men det visar faktiskt en del av min verklighet.
Bananen hamnade på byrån när jag var på väg till köket, hundmaten kom aldrig in i skåpet, stenen med God jul ska undan, böckerna ska med till biblioteket, lampan måste jag ha när jag går ut i mörkret, tejpen och krämen ska till städskåpet, kuverten får jag inte slänga i pappersinsamlingen så var ska jag lägga dem? ....
(Det ser faktiskt lite bättre ut idag.)


Vilken vinter vi har haft! Det kan bli snygga skuggor. Det är inte alltid man kan fota sig själv.

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Jag gillar inte allt som är vitt. Snö är ett exempel.
    Kram Camilla

    SvaraRadera
  2. Klart man ska visa det som är ens vardag...
    Du är nog långt ifrån ensam om att lämna en sak för att man kom på nåt annat osv. Håller med dig ang. städ och att "få undan". Känner också ofta att orken trytr när man jobbat hela dagen. Jag har faktiskt tagit någon semesterdag ibland när jag tycker att det är dags för ett "ordentligt röj". Galet tycker många, men det passar mig. Ha dt gott, Kram Camilla!

    SvaraRadera