Välkommen

Välkommen till min blogg.
Här får du glimtar från mitt liv i form av bilder och texter.

torsdag 6 januari 2011

6 januari

Så var det dags för en ny termin - vårterminen 2011. Det är så konstigt när man ska börja skriva ett nytt årtal och det går så fort, ett år. Ska bli spännande att se vad det här året har att erbjuda.
Imorgon blir min lillpojke 24 år, helt otroligt! Fira får han göra utan familjen men han har själv valt att tillbringa sin tid i London sedan snart tre år. Fast han skulle visst vara barnvakt åt sitt syskonbarn som också bor i London. Hon har precis börjat skolan (fyller 5 år i juni).

Dags för lite sömn så man orkar upp i morgon!
Godnatt!

2 kommentarer:

  1. Hoppas du haft en bra första dag på jobbet. Själv är jag ledig idag också, men på måndag kör jag igång med nya friska tag :-) Kanske ses vi månd.em?
    Ha det gott, Kram!

    SvaraRadera
  2. Vilken dag? Den bara försvann.
    Började med att köra fast på garageuppfarten. Jag är ledig måndagar så det får bli en annan dag som vi ses.
    Kram själv!

    SvaraRadera