Välkommen

Välkommen till min blogg.
Här får du glimtar från mitt liv i form av bilder och texter.

lördag 6 oktober 2012

Mörkret har sänkt sig

Nu är det mörkt på kvällarna men vad gör det? 
Varje årstid har sin tjusning tycker jag. 
Idag har det verkligen varit en härlig höstdag. 
Vi började med att köra ett lass till tippen. Det var många som styrde kosan dit idag. 
Det verkar som trädgårdarna har tömts på sina löv. Sedan blev det fika hos svärmor och en del lövsamlande. Sedan borde jag ju ha fortsatt hemma med vår trädgård i det fina höstvädret men det blev målning i stället. Vår lillstuga har fått en "ansiktslyftning" på insidan.

Det är konstigt ...
nu när jag jobbar varje dag har jag energi till sånt som jag inte har haft energi för innan.
Kan någon förklara vad det beror på?

Nu är det iallafall sovdags och imorgon drar vi till Örebro. 
Det ska bli kul att träffa de nya små släktingarna.

Ha fin söndag och njut av höstens vackra färger!

1 kommentar:

  1. Hejsan!
    Kanske beror din energi på att du hittat en bra balans mellan jobb och fritid??? Att jobba med något annat eller på något annat ställe kan också vara uppiggande. Man får lite nya infallsvinklar. Låter som att du har det gott nu. Härligt =) Hoppas du haft en trevlig helg med släkten. Kram!

    SvaraRadera