Välkommen

Välkommen till min blogg.
Här får du glimtar från mitt liv i form av bilder och texter.

lördag 20 oktober 2012

Grålördag....

... men var gör det när man har varit på utmanade konferens om församlingsutveckling.

Mina heltidsveckor är nu över och nästa vecka blir det halvtid. 
Passar mig perfekt för jag har en del litteratur som ska läsas och ett hem som behöver ses över.

Fick en go kommentar om mitt yrke:
"Lärarjobbet måste vara ett guldjobb.
Att jobba med barn måste vara meningen med livet".

Tål att tänka på när jobbet känns tungt. 
Barnen är vår framtid!

Tänd ljus i mörkret och ha det gott!


1 kommentar:

  1. Åh, vad det låter som att du har det gott nu. Det är härligt att läsa...
    Jag börjar sent idag då jag har stängning på jobbet. Sitter i soffan med en god macka och en kopp kaffe, härlig start på dagen tycker jag.
    Ha det riktigt gott, kram Camilla!

    SvaraRadera