Välkommen

Välkommen till min blogg.
Här får du glimtar från mitt liv i form av bilder och texter.

fredag 26 oktober 2012

Snöstorm...

.... ja kanske inte riktigt men nästan. vinden ven och det kom snö igår. 
Det är väl inte riktigt dags än?!
Nåja vädret rår man inte över.

Fredag och en veckas ledigt framför. Nåja ledigt och ledigt. 
Alla mina vilande höstprojekt måste jag göra något åt innan vintern kommer. 
Ni som läser min blogg förstår säkert att jag är glad för min tillvaro just nu. 
Jag är också tacksam att min goda vän är tillbaka på jobbet. 
Inte bara för att jag blir ledig mer utan jag är så tacksam att hon mår bra också.

Nu är det snart dags för lunch på Hotel Mullsjö 
undrar om det "slår" Pyttipanna som serveras i skolan idag?


Solen skiner så det får nog bli en promenad dit
det mår både Ida och jag bra av.
Jag tror jag tar med kameran.

Eg borde jag städat klart men det är ju några timmar kvar på dygnet.

Ha en skön fredag och var rädd om dig!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar