Välkommen

Välkommen till min blogg.
Här får du glimtar från mitt liv i form av bilder och texter.

söndag 28 oktober 2012

Vilken lååååång dag ...

det blev. Det skulle vara skönt med fler dagar som hade en timme extra. Vi hann med en promenad före kyrkan idag. Kändes skönt att börja dagen så. Tog några bilder i det vackra vädret.
Morgon dimma över sjön

På andra sidan finns en by

Att sträva uppåt

Kommer du snart? undrar Ida



Solstrålar....


Välkommen hem igen!
Snabbfrukost och sedan kyrkbesök. 
Några meningar som fastnade idag var:

"Där Guds rike finns där sker hans vilja" 
min reflektion: Finns Guds rike hos/i mig?

"Ge Gud mina gåvor så får jag tillbaka dem 
och kan använda dem för Min stund på jorden" 


Eftermiddagen gick i familjens tecken. 
Det stod älgbiffar  och äppelkaka på menyn!





2 kommentarer:

  1. Underbara bilder! Speciellt morgondimman. Magiskt.Jag tog en tur med kameran till Ryfors gammelskog på eftermiddagen.Och fina tankar från gudstjänsten. Såg allt att du skrev.=)

    SvaraRadera
  2. Verkligen magiska bilder! Bra ord och reflektioner från gudstjänsten!

    SvaraRadera