Välkommen

Välkommen till min blogg.
Här får du glimtar från mitt liv i form av bilder och texter.

fredag 12 oktober 2012

Vilken vecka.....

Ojojoj tiden rusar och det händer saker hela tiden.
Denna vecka har det varit fullt upp med jobb och min kurs på Mullsjö fhs
Under nyheter står det om kursen som jag går.

Vädret har varit fantastiskt, visserligen lite kallt att cykla på morgonen 
(blev faktiskt bilen mina kursdagar), 
höstfärgerna är så vackra i när solen skiner. 
Imorse var det flera som fotade det vackra morgondiset över sjön.

Photo: God morgon. Det är sånt här väder man vill vakna till på morgonen. Välkommen vackra oktoberfrost. Det verkar bli en fin dag i dag.... :)
Lånade grannens bild från Fejan
När jag kom hem idag tog jag paus och skickade sonen till affären, 
på listan stod det bl a ost. 
När han kom hade han köpt kryddost. 
När han frågade vad jag tyckte om det inköpet blev mitt svar: 
-Det var mammas favorit. Ibland poppar minnena upp. 
Förutom ostmackan blev det paj och sallad till fredagsmyset. 

Kvällsmaten upplagd och i bakgrunden har "Majas burkar" fått påfyllnad.

Nu är det dags för Skavlan.

1 kommentar:

  1. Visst är det härligt ute nu? Ja, inte när det regnar kanske... Idag har jag tagit bort det sista av växtlighet på balkongen och gjort rent krukorna så de är klara till våren igen. Känns skönt att få undan. Sen är det ju så roligt framåt våren att börja fixa ute igen. Ha det riktigt gott, Kram!

    SvaraRadera