Välkommen

Välkommen till min blogg.
Här får du glimtar från mitt liv i form av bilder och texter.

lördag 2 juli 2011

Ordning och reda

Ofta slänger jag allt i den extra hon på diskbänken. 
När vi var på Ikea igår hittade jag ett "durkslag" 
så nu kanske det blir enklare att hålla snyggt.
Min disktrasa som är av det slaget att den måste kokas ibland 
kanske inte alltid är så fräsch men jag gillar den 
och man kan ju använda den om och om igen.
 På semestern köpte jag en grön, de görs av 100% lin.


Idag har jag gjort flädersaft och så har jag har rensat en del i trädgården. 

Idag fick jag en fin present av min man

En svarvad skål där jag förtillfället har placerat ett hjärta.

Så här fina är mina pioner. 
Jag har bestämt mig för att utöka mitt land så att jag kan få plats med fler.

Ha riktigt skön söndag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar