Välkommen

Välkommen till min blogg.
Här får du glimtar från mitt liv i form av bilder och texter.

torsdag 19 maj 2011

Torsdag

När jag äntligen kom hem från jobbet (jag tog vägen förbi affären och barnbarnen ( det var så längesen)tog jag en härlig runda med Ida i skogen. Väl hemma tänkte jag ta itu med det som de flesta gör på torsdagskvällen (åtminstone tror jag det). Men först tänkte jag att jag måste ta några bilder från min trädgård. Det finns så mycket vackert ute nu.


Äppelträden snart i full blom.

I min trädgård finns en del grodor.

Städningen blev nog lite halvdan idag. 
Men jag har iallafall luftat kuddarna i våra soffor 
och så har dammsugaren gjort ett snabbsvepande.

Nu får det bli lite mat innan det är dags för sängen.

Ha det gott alla!

1 kommentar:

  1. Visst är det så att man måste ta vara på de fina stunderna i trädgården. Det blommar ju såå fint just nu.
    Söt liten groda, har en likadan.
    Ha nu en riktigt skön helg.
    Kram Camilla

    SvaraRadera