Välkommen

Välkommen till min blogg.
Här får du glimtar från mitt liv i form av bilder och texter.

tisdag 15 februari 2011

Tisdag på sportlovet

Idag har jag haft en skön förmiddag. Var en sväng till vårdcentralen och efter det lyxade jag till med en fika på Kyrkans hus. Eftersom jag inte hade ätit så mycket frukost, förutom teet som jag fick på sängen innan mannen gick till jobbet, fick det bli en god äggmacka. Jag kostade även på mig en ljuvlig cheesecake. Träffade några goda vänner och fick mig en pratstund. På vägen hem handlade jag lite presenter till mina kära barnbarn.
Efter lunchen idag ska jag hämta barnen på förskolan och fritids.
Kommer du ihåg att jag skrev om Saltå kvarn?. Det finns en bok som jag skulle vilja ha....


Visst ser den härlig ut?
Idag har jag även försökt att få igång min overlockmaskin...funkade inte så bra kan jag säga. Men den nya symaskinen funkar så kvällen ska jag ägna mig åt sömnad. Sista minuten som vanligt. Imorgon bär det av till London !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar