Välkommen

Välkommen till min blogg.
Här får du glimtar från mitt liv i form av bilder och texter.

tisdag 15 februari 2011

Söndag i Stockholm

Jag glömde ju bort att skriva om söndagen. Visserligen hände det inte så mycket men vi gick en promenad  på Kungsholmen. Sedan var vi i Storkyrkan på gudstjänst och det var ju rätt speciellt. Fantastisk kyrka, härlig kör mm. En liten kort promenad genom gamla stan (för att komma till bilen). Sedan hämtade vi Ida på hotellet och gav oss hemåt. Resan hem gick betydligt smidigare än resan till Stockholm. Hade vi inte stannat för lunch på Ikea i Linköping så hade vi klarat resan på ca 4 timmar.
St Göran och draken har man ju läst om i skolan.
Altartavlan i Storkyrkan är mäktig
Vackra hus finns det gott om Gamla stan.

Lite "Gamla stan känsla"fick vi på vår promenad till bilen.
Som tur var var inte vår bil översnöad när vi kom tillbaka.

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Vad mysigt ni haft det i Stockholm. Tyvärr läste jag inte din kommentar förrän nu, annars hade vi kanske kommit till Mullsjö. Vi har varit en sväng i Gällstad, fyndade ett par stövlar, bild kommer i morgon. Jag har även använt min symaskin flitigt. Bild kommer i morgon.
    Är inte du i London?
    Kram
    Camilla

    SvaraRadera
  2. NU har jag fått mina maskiner att fungera tack vare grannen. Har sytt klart det som ska med till London.

    SvaraRadera