Välkommen

Välkommen till min blogg.
Här får du glimtar från mitt liv i form av bilder och texter.

onsdag 16 februari 2011

Godmorgon onsdag

Nu är det dags att börja packa... men först måste jag få dela med mig av lite tankar och bilder.

Innan vi åkte till Stockholm i fredags tog jag den här bilden. 
Vårtecken? 
Jag upptäckte knopparna i november men sen kom snön...

Igår em hade vi semmelfika. 
Barnen (Theo och Elsa) och jag gjorde semlor 
och sedan fick vi fikabesök av gammelfarmor, farfar, faster, morfar 
och senare även mamma. 
Theo gillar att skriva placeringskort

Kolla in vad jag har gjort på morgonen!!!
Båda mina maskiner fungerar som sagt.


Blommorna från all hjärtans dag 
har nu hamnat på liggande på köksbordet i stället.
Jag döljde omgivningen med en "fotomask".
Jag gillar att greja med bilder men det är rätt svårt. När man ska fota en interiör 
så blir det lätt rörigt. Det ser bra ut i verkligheten men när man sedan tar bilden 
så får man inte med helheten och alla skavanker blir så tydliga. 

Nu har jag haft kul en stund så nu måste jag ta itu med "verkligheten". 

Glömde en sak...jag tvättade lakan igår kväll och när jag skulle hänga dem så blev jag bara så sugen på att hänga ut dem på tork. Finns det något härligare än lufttorkade lakan? Fast nu blir de frystorkade också. Tvättlinan som jag brukar ha under taket kom aldrig upp när vi hade bytt taket i somras så nu hänger de på bjälkar istället.

Ha en bra dag, det ska jag!


1 kommentar:

  1. Hej!
    Verkligen fina bilder. Du är verkligen duktig på det där med datorer.
    Kram
    Camilla

    SvaraRadera