Välkommen

Välkommen till min blogg.
Här får du glimtar från mitt liv i form av bilder och texter.

måndag 7 februari 2011

Måndag


Många smaskiga tårtor blev det till gårdagens Tårtbuffé vid kyrkkaffet.
Mitt bidrag var två Budapest.
På em var vi på Soya och åt en härlig måltid med goda vänner. 
Träffade även en "gammal" kollega och vän. 
Sedan var vi på bio, Svinalängorna. Det var en bra men tragisk film.
Idag är det min lediga dag. Jag har suttit med bokföring några timmar 
och nu är jag värd en kopp kaffe tycker jag.
Det är mycket kvar på dagens lista.
Vill du se min Ossians senaste bilder?
Undrar just hur han har det overthere???

Ha en bra dag!

3 kommentarer:

  1. Hej!
    Tårtorna ser inte bara goda ut, utan jag vet att de också är det.
    Jag var inne och tittade på sonen. Är det dig han är lik?
    Vi var också på bio igår, men vi såg på Änglagård, får bli Svinalängorna nästa gång.

    Kram på dig!
    Syns i morgon.

    SvaraRadera
  2. Hm....
    Gillar inte att du kallar mig gammal. Du är ju faktiskt mycket äldre. ;)
    En sak till: Du måste lära dig snart att på sin lediga dag ska man va ledig och inte göra en massa måsten.
    Kram på dig!
    Anita

    SvaraRadera
  3. Ok... jag är äldre men det känns längesedan vi jobbade ihop. kramis till Anita

    SvaraRadera