Välkommen

Välkommen till min blogg.
Här får du glimtar från mitt liv i form av bilder och texter.

måndag 29 november 2010


Under trappan i köket
döljer sig en hylla med smått och gott.
Ett redskap saknas...
undrar just var det ligger.

I badrummet finns det mesta man behöver...
nåja en tvål kanske man borde ha också.


Lite tomt i vardagsrummet kanske.
Lite böcker i hyllan och tidningar i tidningskorgen ska jag fixa.
Det får nog bli en stol till den blev verkligen fin eller hur?
Länsmansstolen från Norrgavel är skön i verkligheten.


Så här ser det ut just nu i dockskåpet.
Lite tavlor skulle göra sig bra i sovrummet och så några sängbord.
Försökte mig på att göra det förra veckan men det blev så klumpigt.
Idag får det bli en beställning till miniatyrklubben. Egentligen var det starten till mitt dockskåp. Jag gick med i den klubben för ett år sedan. Det kommer ett paket varje månad med små saker och på den vägen är det. Jag hittade även Fauwgels sida när jag hämtade inspiration till mitt dockskåpsbyggande.

Men nu måste jag ta itu med andra saker.
Det är mycket som man vill göra när man är ledig.
Ha en bra måndag!
Ellinor

1 kommentar:

  1. Hej!
    Här händer det saker ser jag. Snyggt med svart bakgrund på bloggen. Kulorna och den nya bilden passade också in bra. Jag trodde att du gjort om i huset och det hade du ju också, men i det lilla fina gulliga dockskåpet.
    Syns i morgon.
    Kram Camilla

    SvaraRadera