Välkommen

Välkommen till min blogg.
Här får du glimtar från mitt liv i form av bilder och texter.

fredag 26 november 2010

Härliga fredag...

Bilden är från en båttur i januari. Jag ville ha en fin bild till min text och visst skulle det kunna vara en adventsstjärna i ett fönster.?! Fast den här stjärnan är "lite" större.
Men visst var bilden fin?!



Adventsstjärnor och ljusstakar lyser så fint i alla hus. Fast inte i mitt.
Jag har inte kommit upp på vinden än. Stegen har hamnat på annan adress. Kanske kommer den hem ikväll. Har inte haft hjärta att kräva den tidigare. Den här veckan blev det många turer i snösvängen för mannen i mitt liv. Jag har inte varit hemma så mycket heller.

På hemvägen idag fick jag möte med vår busschaufför i en snödriva. Ja, inte riktigt så drastiskt. Jag hamnade i drivan och han hjälpte mig.
TACK Arne du är värd en ros!
Nu har jag bara lust att krypa upp i soffan äta en pizza och titta på TV. Städning och ljusstakar får vänta!
Ha en riktigt skön advent!
kram Ellinor

1 kommentar:

  1. God morgon! Det låter härligt att bara få vara och ta det lugnt. Jag har heller inte adventspyntat, men det kommer. Bättre sent än aldrig.Ha en skön helg.

    Kram Camilla

    SvaraRadera