Välkommen

Välkommen till min blogg.
Här får du glimtar från mitt liv i form av bilder och texter.

fredag 1 juni 2012

Dags att ...

... sammanfatta veckan som gått.

Har försökt komma ifatt med trädgårdsarbetet och växthuset. 
Jobbat min sista hela vecka med barnen. 
Ett läsår går verkligen fort.

Förra helgen var vi på hotellet och åt en god morsdagslunch 
med svärmor och svägerska. 
Tyvärr var inte Sandra med fam med. Sandra var sjuk. 
När vi kom hem stod en vacker blomma på trappan.


Igår var det dags igen för hotellet. 
Mina kollegor hade valt att komma till Mullsjö via "mina" krokiga vägar. 
Vi åt god mat på hotellet och sedan blev det kaffe och husvisning hos mig. 
Det var roligt att få ha sina arbetskamrater hemma hos mig en stund. 
Jag fick så fina blommor 
väldoftande liljekonvaljer och en vacker plantering i "zinkkruka".


Nu är det dags att planera de följande dagarna.
Jag har suttit med programmet för Mullsjö photofestival så mycket intressant.
Jag har anmält mig till en fotokurs och sen är det alla utställningar och föreläsningar.
Ojoj svårt att välja och hur ska man kunna ta in så mycket.
Det blir till att sovra... ska ju jobba måndag tisdag.
Ikväll ska vi montera bilder på ett fotoplank.
Ska bli kul.

Men nu är det dags för lite fredagsjobb...

Ha en skön helg alla!

1 kommentar:

  1. God morgon!
    Visst blev det en mysig kväll på hotellet och hemma hos dig, tack snälla du.
    Du får gå in på min blogg och godkänna det jag skrivit och bilderna jag lagt ut.
    Syns imorgon.
    Ktram
    Camilla

    SvaraRadera