Välkommen

Välkommen till min blogg.
Här får du glimtar från mitt liv i form av bilder och texter.

onsdag 13 juni 2012

Utedag

Hör fåglarna kvittra och eleverna tjattra,
Nu kommer de till mig....
eleverna alltså

(Detta skrev jag i min mobil i måndags men det fungerade visst inte så bra så jag fick göra om mitt inlägg idag.)
Vi hade en härlig cykelutflykt med mina elever och deras blivande klasskamrater.

Önskar mina elever och deras blivande lärare lycka till
och hoppas jag har gett dem något som de kan bygga vidare på och har nytta av.

Kommer bli annorlunda i höst för mig.


Efter 16 år på denna väg gör jag nu ett brake.
Just nu känns det vemodigt men ...
nya utmaningar väntar.

Ha det gott alla!!





1 kommentar:

  1. Kommer att sakna dig...
    Men å andra sidan så ska ju inte heller jag vara kvar... Det är blandade känslor inför det. Men skönt att kunna fokusera på ett ställe. Du kommer med all säkerhet få en bra termin med nya utmaningar =)
    Det skadar aldrig att "vidga sina vyer" och se något annat. Ha det riktigt gott, vi hörs...
    Kram!

    SvaraRadera