Välkommen

Välkommen till min blogg.
Här får du glimtar från mitt liv i form av bilder och texter.

lördag 23 juni 2012

Gudstjänst i midsommartid

eller Guds tjänst i midsommartid.
Lek med ord är alltid kul. Betydelsen blir lite annorlunda med särskrivning.
Kanske fick jag vara lite i Guds tjänst igår när vi hade en trevlig lunch med familjen på Sjövägen.
Idag var vi i Sandhem. Sandhem på midsommardagen är något speciellt men idag tror jag det var extraordinärt...Den hade allt. Vacker musik, sång, ord som berörde och gav inspiration.
Fina kransar på fina barn!

Årets midsommarstång på Mullsjö hotel


Kajsa har dansat klart!

Kyrkbåtsrodd i Sandhem

Fullsatt kyrka med spelemän och körsångare!


Dagens favoritspeleman!!!
Nu hade jag velat dela med mig av mina tankar från gudstjänsten.
Men vart tog de vägen?

Känslan av att ha varit med om något fantastiskt fint finns i alla fall kvar.
Orden finns förhoppnings kvar inom mig.

Är det så att minnet börjar svika eller är det överfullt med intryck?
Jag brukar ha med ett litet anteckningsblock men idag glömde jag det i bilen.
Paraplyet tog platsen!
Efter fikat fick vi användning av det!

Fortsatt trevlig midsommar till alla!






1 kommentar:

  1. Det var verkligen en härlig stund. Kul att se dig också =)

    SvaraRadera