Välkommen

Välkommen till min blogg.
Här får du glimtar från mitt liv i form av bilder och texter.

söndag 24 juni 2012

Nyhemsvecka

Årets Nyhemsvecka är snart slut. 
Jag har inte varit så delaktig men jag har lyssnat på närradion och idag lyssnat/sett på webben.
Gud har talat till många genom alla fantastiska människor. 
Idag var det Carl-Erik Sahlberg som fick förmedla Guds budskap. "Det finns mer att få" !!!
Gud har ännu mer att ge ... 
önskar sååå att jag kunde få vara ett redskap på något vis.

Min dag idag kommer bli extra lugn (hoppas jag). 
Tänker ladda för veckans projekt genom promenad (hoppas regnet tar paus då),
en tur till bikupan och ???
Gårdagens kyrkkaffe!

Hoppas du får en välsignad dag!




Nu har jag ändrat i bloggen igen jag vet inte riktigt hur jag ska ha den  men nu vill jag ut....






2 kommentarer:

  1. Så fint du gjort här på din sida... =)
    Men ska headen bli svart efter en liten stund?
    Jag tror att du är ett "redskap" genom att vara den du är...
    Ha det gott, Kram!

    SvaraRadera
  2. Jag märker inte att den blir svart...och det är inte meningen tror jag...

    SvaraRadera