Välkommen

Välkommen till min blogg.
Här får du glimtar från mitt liv i form av bilder och texter.

torsdag 28 juni 2012

Torsdag....

Solen skiner ...
Härligt men tyvärr är jag inte klar med mitt rum som jag skulle rensa.
Frågan är om jag ska prioritera det eller ogräset i mina rabatter???

Jag har börjat dagen med en långpromenad, frukost på altanen och köksröj efter gårdagens grillfest!
Och så sätter jag mig här ...

Jag tror jag tar en liten stund i mitt röriga arbetsrum innan jag tar med mig kaffet ut i trädgården.
Detta inlägg lägger jag i utkastet och gör klart ikväll.

PAUS
Nu är det kväll och den här dagen har gått så fort. 
Vad härligt det är när solen skiner.
Det blev en kortkort stund i mitt arbetsrum idag grannen bjöd på fika  
och sedan var det ju inte lönt mer i det vackra vädret. 
Tänkte faktiskt ta en stund i kväll. 
Det är så mycket annat jag vill göra när mannen får sin semester.
Idag år vi lunch på hotellet. vill du vet vad jag mer har gjort?
Då får du kolla in min andra blogg,I bikupan.

Trevlig kväll på er alla!

2 kommentarer:

  1. Hejsan svejsan!
    Så det blev en blogg till... Kul!
    Nu är ju inte biodling något jag direkt begriper mig på, men det är alltid kul att se hur du har det och hur det går med era bin. Kanske kan man få köpa lite honung framöver?
    Ha det gott, Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst kan du få köpa lite honung.
      Det här med blogg är kul men samtidigt frustrerande. Jag har ändrar texten några gånger. När jag är inloggad ser den helt annorlunda ut. Undrar just hur den ser ut egentligen....???
      Kanske inte ska krångla till det?!

      Radera