Välkommen

Välkommen till min blogg.
Här får du glimtar från mitt liv i form av bilder och texter.

torsdag 21 juni 2012

Kvällsbesök på Sjövägen

Igår fick vi besök...

Ett litet huvud kan man se över häcken...
Vem bor här tycks den tänka. 

Vattnet lockade efter en stund


Spegling!

En vacker fågel på en vacker sjö, Mullsjösjön!!!


Senare på kvällen fick vi hem en annan "flyttfågel".
Vår lille pojk kom hem med en stor plåtfågel så jag hämtade honom på Landvetter.

Ser ut att bli en härlig dag idag också!
CARPE DIEM!

2 kommentarer:

  1. Vilka fina bilder...
    Och så härligt att få hem sonen.
    Vi har det härligt här uppe i Dalarna.
    Idag har vi varit i Mora en sväng. Vädret är toppen. Nu ska jag lägga mig på soffan och läsa en stund.
    Ha det gott och glad midsommar, Kram!

    SvaraRadera
  2. Vilka underbara bilder!

    SvaraRadera