Välkommen

Välkommen till min blogg.
Här får du glimtar från mitt liv i form av bilder och texter.

måndag 21 maj 2012

Vårstädning i dammen...


Vilken sommardag det blev idag.
Eftersom jag har låång dag på jobbet imorgon åkte jag hem tidigare idag. 
Men vad trött jag var...det tog en stund innan jag kom ut i det vackra vädret.
Men sen blev det stenplockning, lite plantering, lite rensning i dammen och 
sedan en tur till växthuset,
Ska bli spännande se om jag har fått lite grönt på fingrarna i år...
roligt är det i alla fall.


... hur ska jag göra? 
Ska jag tömma dammen?
 Eller bara göra en lättare rensning? 
Alla trollsländelarver gör mig tveksam. 
Jag vill ju ja en fin damm men jag vill gärna ha liv i dammen.??? 
Någon som vet? 
Råd mottages tacksamt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar