Välkommen

Välkommen till min blogg.
Här får du glimtar från mitt liv i form av bilder och texter.

torsdag 17 maj 2012

På tal om ...

När jag sökte på Guds kärlek...
 hittade jag denna vackra bild.
Du som läser min blogg kanske känner igen den?
Fotografen är jag,,,,vilken känsla!




trasiga människor. 
Läste om trasiga människor i en av mina vänners bloggar för en stund sedan. Kunde inte låta bli att tänka på några människor som jag mött. Ibland önskar man verkligen att
man hade de rätta kanalerna så man kunde förmedla den hjälp som hjälper.Vad betyder lilla jag i dessa sammanhang? Hur viktiga är orden? Vad säger jag egentligen?
Känner så ofta att jag "misslyckas" och får en "smäll på näsan". Jag saknar nog det skinn som behövs för att gå vidare.

Är inne i en period av funderingar just nu.
Vad är viktigt egentligen?

Just nu är det i alla fall viktigt att jag får lite sömn 
innan det är dags för storasysters 65-årsdag.
OJOJ vad tiden går.
Godnatt!

1 kommentar: