Välkommen

Välkommen till min blogg.
Här får du glimtar från mitt liv i form av bilder och texter.

fredag 18 maj 2012

Äntligen ....

... är jag på gång.

Har efter många turer kommit igång med landet vid dammen. 
Idag har stenar, markduk och en del växter kommit på plats. 
Det är så kul när man väl kommer igång. Men alltid kommer kvällen så fort. 
Jag har rätt lång startsträcka. 


Brukar komma igång när andra börjar med emkaffe och kvällsaktiviteter. 
Fast idag berodde det inte bara på mig.

Kanske kan det bli lite mer imorgon och sen är det ju dammen och sen ......
NU måste jag i alla fall sluta. 
Ska vara med på en bagageluckeloppis i morgon 
och då måste jag ju plocka ihop något att sälja.



I mitt köksfönster är finns nu 8 olika pelargoner. 
 Hoppas jag kan "göra" fler av dem. 

Ha en skön fredagskväll!


1 kommentar:

  1. Så härligt att greja ute. Ser ut att bli väldigt fint. Fint är det också i ditt köksfönster. Och inte blir det sämre med den utsikten. Ni bor verkligen jättefint =) Låter trevligt med bagageluckeloppis.
    Kanske kommer du hem med något "nytt" =)
    Önskar dig en fin helg, Kram!

    SvaraRadera