Välkommen

Välkommen till min blogg.
Här får du glimtar från mitt liv i form av bilder och texter.

söndag 13 maj 2012

Natt...

eller åtminstone sen kväll.
Borde ligga i min säng inför en intensiv morgondag. Men det är som om energin inte kommer förrän jag ska lägga mig.
Tre lediga dagar och mitt trädgårdsprojekt blev det inte mycket med. Vädret och andra "uppdrag" gjorde att tiden bara rann iväg. Fredagens skolbesök gjorde att det på eftermiddagen blev hämtning och en stund med barnbarnen. Sedan blev det en riktig slöarem/kväll.
Igår sådde och planterade vi (med Natursnokarna) i pallkragar vid Granstugan.  På eftermiddagen blev det en liten stund med veden. Kvällen tillbringade jag en del tid i bilen medan min käre make fick sin 40-års present infriad efter 18 år.


Idag har vi besökt svärföräldrarna, handlat pelargoner och varit på utflykt på "Världens vackraste väg".
Det blev även en liten marknad i Valle.
Ikväll har vi förberett vårt stora grönsaksland. Jorden ser riktigt fin ut.


Godnatt!

Ha en riktigt skön vecka!

1 kommentar:

  1. Hej! Det låter som du ändå har hunnit med mycket, även om det inte blev som du planerade. Jag passade på att vara ute i trädgården i det fina vädret igår.
    Vi syns snart!
    Kram camilla

    SvaraRadera