Välkommen

Välkommen till min blogg.
Här får du glimtar från mitt liv i form av bilder och texter.

fredag 11 maj 2012

Morgon...



och tre lediga dagar framför. 

Dvs jag ska inte åka iväg 3.7 mil för att jobba. 
Kanske kan jag hinna med något här hemma. Har några projekt jag vill ta tag i. 
Men först 
hundpromenad, fika hos svärmor, besök på skola (hoppas jag kan överraska Theo)
sedan är det dags att ta tag i ...
ja var ska jag börja? Det beror nog en del på vädret. 

Säger som en kollega. 

Jag hör till den skara som får mest energi när solen skiner...
Då kan jag få lust att städa och röja, fast man borde vara ute och njuta av solen!

Idag borde solen skina med andra ord. 
Men jag har en del ute att göra också.



I höstas grävde jag upp en del växter vid dammen 
börjar bli dags att se till att det blir i ordning där.
Jag tror jag vill börja där.....

Ha en bra dag!



1 kommentar:

  1. Här skiner solen emellanåt, men lika snabbt försvinner den och det regnar... Ger inte så mycket energi =) Men jag har fyllt på min energi med ett besök hos dottern och älsklingsbarnbarnet.
    Nu ska jag dansa runt med dammsugaren och styrketräna genom att bära ner tunga och välfyllda tvättkorgen till tvättstugan =)
    Önskar dig en härlig helg, Kram!

    SvaraRadera