Välkommen

Välkommen till min blogg.
Här får du glimtar från mitt liv i form av bilder och texter.

lördag 4 juni 2011

Tack för kaffet...
Genom rutan skymtar huset, farfar och farmor 
som vi just besökt och ätit morsdagstårta.

Kristi himmelsfärdsdag....
Dags för pilgrimsvandring.

Vi gick från Hornborgasjön.

Vidare upp i skogen med en fin utsikt över "dalen".

Tiden går...
Nu är det inte långt kvar till Varnhems kyrka.


Härligt... 
vilken dag det blev med storebror med sambo och så B förstås.

Efter vandringen blev det mat på Löfwings atelje.

 Idag (lördag) laddade jag med favoriter.


Färska jordgubbar (Sverige) Bregott, frallor från Lands, 
A-fil från Hjordnära, Västgötaklosterost, pepparmyntste och så juice.
Hade hoppats få med mig sonen till frukost men han hade en del timmars sömn att ta igen.

Innan jag cyklade iväg med grannen blev det fika på altanen.

Målet för vår cykeltur var Invigningen av Mullsjö internationella photofestival.

Invigningstalare var vår egen riksdagsman Andreas Carlsson.

Sedan gick flaggorna i topp.
Återkommer med fler bilder från veckan . 
Det blir spännande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar