Välkommen

Välkommen till min blogg.
Här får du glimtar från mitt liv i form av bilder och texter.

fredag 10 juni 2011

Sommarlov för vissa

Igår hade vi skolavslutning, den var blöt (ja inte i kyrkan förstås)
Nu har eleverna sommarlov, vilken härlig känsla ....mmmm!!!
Jag är ledig idag men nästa vecka jobbar jag tre dagar sedan blir det semester.

Idag är fotoveckan
 slut och det är sista dagen att titta på fotoplanket runt sjön och alla utställningar.


Rolfs bilder är såååå vackra.

Idag blir det en tur till Göteborg med sonen 
som ska flyga tillbaka till London.

Ha en bra dag!

1 kommentar:

  1. God morgon!
    Härliga bilder. Jag funderar på att ha en fotoutställning på bildlektionerna med eleverna nästa termin. Du får ge mig lite tips.
    Ha det nu så bra.
    Kram Camilla

    SvaraRadera