Välkommen

Välkommen till min blogg.
Här får du glimtar från mitt liv i form av bilder och texter.

onsdag 25 april 2012

Snurra min jord

Låt mig följa med................
På vår resa såg vi detta. 
En dansare som  var fantastisk på att "snurra", han höll säkert på minst 10 min.

Tänkte att jag skulle ta itu med det som ligger efter pga min orkeslöshet. 
Men krafterna vill liksom inte infinna sig.
Har haft en lugn morgon men nu borde jag faktiskt komma igång. 
En promenad med Ida kanske sätter igång energin igen.
Efter mitt fm kaffe igår blev det en del jobb
(bakelsen blev lite för mycket så Ida fick en del). 
Inte lätt att koppla bort jobbet. Hur gör man det egentligen?
Jag brukar klara det rätt bra men den här gången var det inte lätt.
Jag är väl lite för frisk.
Men man vill ju inte gå emot doktorn.

Dags för frisk luft!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar