Välkommen

Välkommen till min blogg.
Här får du glimtar från mitt liv i form av bilder och texter.

söndag 8 april 2012

Påskafton...

och nu är det snart påskdagsmorgon.
Det blev en trevlig kväll med goda vänner.
I morse var "världen" inbäddad i ett vitt täcke, VACKERT !!!

Himlen var blå och på sjön simmade några svanar.

I stan var det rena virvelvindarna. 
Mitt äventyr var att jaga min inköpslista,
jag lyckades fånga den under en bil.

Veckan har verkligen gått i påskens tecken.
Har varit på påskvandring på jobbet och påskpysslat, 
Getsemanestund i kyrkan 
och gudstjänst igår på långfredagen.
Budskapet förstärktes med vacker musik.

Idag hoppas jag på en dag i glädje.

GLAD PÅSK alla!

4 kommentarer:

  1. Var det inte nu du skulle ut och resa???
    Här är också vintervitt. Vackert med strålande sol, men inte riktigt vad man vill ha nu...
    Låter som du haft en bra påskhelg.
    Önskar dig ett riktigt skönt lov också, Kram!

    SvaraRadera
  2. Visst är det en härlig helg vi har. Jag bara älskar påsken.
    Ha en fortsatt trevlig påsk.
    Kram Camilla

    SvaraRadera
  3. Det är ju en vecka
    kvar Camilla!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Okej... =) Jag har alltså inte hängt med riktigt...
      Härligt att ha en resa att se fram emot.
      Jag är ledig imorgon och det känns lyxigt med en extradag ledigt. Ha det så bra både hemma och på resande fot =)
      Kram!

      Radera