Välkommen

Välkommen till min blogg.
Här får du glimtar från mitt liv i form av bilder och texter.

fredag 20 april 2012

Hemma igen...

och det är fredag.
Utsikt från vår frukost!
Det var lite varmt att sitta mitt i solen (kl 7.30) så vi valde att sitta under taket.


Efter en härlig vecka i Sharm el Sheik och tre intensiva arbetsdagar är det dags att packa upp resväskan.
Nåja packat upp har jag gjort men inte plockat i ordning. Det är extra skönt med en ledig dag idag.

Om man reser bort i dessa tider har man en del jobb kvar, åtminstone om man är som jag - tidsoptimist!
Den här helgen har jag en del skrivande som ska vara klart så jag kan utföra mitt jobb nästa vecka.

Dags att börja med andra ord,,,,

Det sitter en lite vit hund vid mina fötter och gnäller. Hon undrar nog var min hund är,
Ida är nämligen hos "tandläkaren".

Ha en bra dag i snögloppet rena aprilvädret!

1 kommentar:

  1. Härligt att få komma till sol och värme. Och avkoppling! Hade min go-fredag idag med jobb 6.00-8.30. Är så trött, men "tvingar" mig att fixa lite innan jag belönar mig med att lägga mig och läsa lite... Och kanske rent av blunda en stund =)
    Önskar dig en go helg, Kram!

    SvaraRadera