Välkommen

Välkommen till min blogg.
Här får du glimtar från mitt liv i form av bilder och texter.

tisdag 24 april 2012

Hemmadag...

ordinerad av doktorn....
Han tyckte att jag skulle skippa jobbet den här veckan. 
Lite svårt men det kanske är bästa sättet att må bra igen?!
Dags för lite kaffe ....
ska bli gott efter några dagars tedrickande.
Hittade "gårdagens" på Landhs konditori, tänkte fira att jag mår bättre.
Kanske inte bästa kuren men...


Jag gillar min nya gardin
den ger mig glada tillrop varje dag.
"Its beautiful here, please smile more, 
Happy, today its a good day, stay with me forever .....

Jag blir glad när jag ser den, den lyser verkligen upp i mitt kök.
Jag köpte den på Ellos.

Nu är det bäst jag dricker kaffet innan det blir kallt.
Solen skiner och jag mår bättre.

Härligt!!!





1 kommentar:

  1. Vad härligt att du mår bättre =)
    Vilken fin bakelse du köpt... Vardagslyx!
    Gardinen var också fin. Roligt att förnya.
    Ha det gott, Kram!

    SvaraRadera