Välkommen

Välkommen till min blogg.
Här får du glimtar från mitt liv i form av bilder och texter.

söndag 29 januari 2012

Söndag igen

En vecka försvinner så fort.

De sista dagarna har jag bara varit hemma och pysslat om mig lite extra. Förkyld.
Idag var jag ute en stund i det vackra vintervädret och det var nog vad jag behövde
för att komma igång inför veckan. Det är mycket nytt på gång.


Den här veckan kom nya Cafe ut,
herrtidningen alltså.
Det fanns en snygg modell som jag känner som gjorde reklam för några av vårens jackor.

Just nu är han i Stockholm på Fashion week,

Ha en bra vecka!


1 kommentar:

  1. Kul att det går bra för din son =)
    Nu har det varit härliga vinterdagar. Imorgon ska de större barnen på fritids åka längdskidor i U-hamn. Hade gärna åkt också, men jag känner fortfarande av mitt ben så jag blir hemma med de yngsta. Vi har planer på att åka in och åka skidor även på sportlovet så då hoppas jag på att kunna åka. Tycker verkligen om vintern när den är såhär. Ha det gott, Kram!

    SvaraRadera