Välkommen

Välkommen till min blogg.
Här får du glimtar från mitt liv i form av bilder och texter.

fredag 3 februari 2012

Lediga funderingar....

Vad är egentligen en ledig dag?
Är det att sova länge?
Fika hos grannen?
Försöka sköta  uppdrag som man har lovat att göra och snart är det deadline.

Min dag blev så med fokus på det sista.
Några pauser för uppdatering vid datorn hann jag förstås med också
och en promenad till Landhs.
Men boken som jag började på igår...
och städningen ja de blev det inte mycket med, men dagen är ju inte slut än.
En bild från förra vintern
(har inte blivit någon bild idag)
Det har varit en gnistrande dag med pudersnö som var lätt att sopa bort.
Morgonfrallorna från Landhs smakade bra efter promenaden med Ida.


Ha det gott!

2 kommentarer:

  1. Hej!
    På sin lediga dag ska man bara göra sådant som man tycker om alltså bara njuta av livet. Dina andra måsten får du göra när du kommer hem från jobbet de andra dagarna.
    Ha en skön söndag.
    Kram Camilla

    SvaraRadera
  2. Du är så klok och det är lätt att säga. Men har man som jag fritidsuppdrag så får det ibland bli på de lediga dagarna.
    Nu har jag snart läst ut min bok i allafall.

    SvaraRadera