Välkommen

Välkommen till min blogg.
Här får du glimtar från mitt liv i form av bilder och texter.

söndag 8 januari 2012

25 år sedan

För 25 år sedan var jag i Skövde. Min son var då ett dygn. Tänk vad tiden går.
Igår firade vi här hemma, det var så roligt att kunna fira på rätt dag, det var ett tag sedan.Vi började med bad i en pool och sedan blev det paj, sallad, chokladbollar (ett måste på födelsedagen) marängsviss och hemgjord Princesstårta.


Idag blev det korvgrillning!

Några hundpromenader har det blivit.
Vilken vacker utsikt...


Nu har jag varit ledig från jobbet i mer än två veckor 
men jag känner mig inte speciellt utvilad.
Men vi går mot ljusare tider och det finns mycket roligt att se fram mot.
Nya utmaningar och nya möten som inspirerar hoppas jag på.
Allt är ju egentligen nytt inget har hänt som händer nu. Det gäller att se möjligheter.
En av mina vänner skrev på sin blogg att hon inte ger några nyårslöften, hon har nyårsönskningar.
Det tyckte jag lät väldigt sunt och det ställer jag upp på.
Jag har många önskningar för det nya året. 
De flesta går ut på att jag önskar att jag ska ta mer tillvara på livet 
och se de möjligheter som finns. 
Givetvis önskar jag alla mina nära och kära ett gott år också.

Till dig som läser detta:

Jag önskar dig allt gott.

2 kommentarer: