Välkommen

Välkommen till min blogg.
Här får du glimtar från mitt liv i form av bilder och texter.

torsdag 20 oktober 2011

Brödbak på Sjövägen

Jag trodde jag hade lyckats göra ett inlägg från min mobil igår men det funkade tydligen inte. 
Det gick inte att få med bilden och nu vet jag varför....
jag fick meddelande om att det inte får plats fler bilder. 
Den härliga loppiskorgen med nybakade bullar 
får ni än så länge se framför er i era fantasier tills jag får ordning på det här.

Nu väntar en kebab med bröd....

1 kommentar:

  1. Åhhh, jag blir hungrig när jag läser att du ska äta kebab... =)
    Mikael fick åka med något som blivit fellevererat på jobbet och sedan var det ingen idé att komma hem för han ska hämta Anton som är på skoldisco i Dalum kl. 20.00, så han jobbar fram tills dess. Så här sitter jag nu i min ensamhet med ett huvud som dunkar. Har tagit en Ipren och ska lägga mig på sängen en stund. Vi intar nog kvällsmat sent idag. Så kan det bli ibland =) Trevlig helg, Kram!

    SvaraRadera