Välkommen

Välkommen till min blogg.
Här får du glimtar från mitt liv i form av bilder och texter.

måndag 10 oktober 2011

Tassar/kommentarer

Visst är det kul när man märker att någon läser vad man har skrivit.
Att bara tassa in utan att lämna något spår efter sig är ju inte lika kul eller hur?
Nåja...har fått veta att det inte alltid funkar att kommentera på min sida.
Jag provar en ny inställning så får vi se om det fungerar bättre.

Igår var jag på info om cellenergi. 
Det handlar om att få energi genom nyttiga ämnen 
som har framställts så att de tas upp maximalt av kroppen.
Återkommer när jag har testat ...
kanske något för dig också?

Nu ska jag ta itu med annat data-arbete.

Go`kväll



(och testa gärna att lämna något spår efter dig så jag får se om inställningen fungerar.)


4 kommentarer:

  1. Jag läser vad du skriver :-)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Nu funkade det!
    TAck Erica...jag läser din blogg också. KRAM

    SvaraRadera
  3. Ska bli intressant att se om du får mer energi nu då. Du får berätta om det fungerar. Vi är nog många som kan behöva lite extra av den varan ;)

    SvaraRadera
  4. Har försökt kommentera, men det har som du skrev, inte funkat. Tänkte jag skulle nämnt det till dig på jobbet, men det är ju fullt upp hela tiden så det liksom försvann. Kul att det funkar nu. Börjar jobba vid lunch idag så innan dess ska jag till dottern och äta frukost och mysa lite med Leon =) See you in school, Kram!

    SvaraRadera