Välkommen

Välkommen till min blogg.
Här får du glimtar från mitt liv i form av bilder och texter.

tisdag 1 november 2011

Weekend i Stockholm

I fredags tog vi bilen till Stockholm.
Bilderna är tagna på vår morgonpromenad med Ida. 
Härliga höstfärger.

Västerlånggaten,
innan affärerna har öppnat är en lugn och vacker gata.
Jag gillar verkligen förnstershopping!

Senare blev det museibesök, vaktavlösning och Zpanska flugan.
På söndagen blev det jazzgudstjänst i Kungsholms kyrka 
och en inspirationsrunda på NK.

Idag har vi förberett trädgården för nästa vår. 
Ett land har blivit uppgrävt med hjälp en stoor apparat.
Ber jag mannen om hjälp så blir det gärna maskiner som får hjälpa till. 
Nu blir det inte så mycket att gräva till våren.
Vi har även snickrat en del så imorgon kanske det blir målning.

Har även ägnat några timmar vid datorn i går och idag
(både jobb och nöje).



2 kommentarer:

  1. Hejsan!
    Så mysigt med en weekend i storstan. Hoppas att du haft/ har ett härligt lov. Jag ska vara ledigt torsdag och fredag. Ska bli skönt.
    Ha det gott, Kram!

    SvaraRadera
  2. Hej på dig:)
    Hoppas att du har ett skönt lov.
    Blev lite avundsjuk på din Stockholmsresa.
    Men jag får väl nöja mig med en tripp till Göteborg. Jag ska åka till en kompis och vi ska ut och ha roligt.
    Kram camillas

    SvaraRadera