Välkommen

Välkommen till min blogg.
Här får du glimtar från mitt liv i form av bilder och texter.

söndag 5 januari 2014

Nytt år ... Nya almanackor


Roligt... tänkvärt ... vem är jag?
Ajdå fel håll på bilden…
Vardagsnära och Tantkalendern
Ett nytt år, nya möjligheter, nya utmaningar. 
"You name it."

Vad kommer hända? 
För min del blir det en lugn start.

Fick en uppmaning 
att göra något roligt som jag annars inte hinner.
Men vad tycker jag är roligt?
Och vad är möjligt?
Här finns det en del som skulle säga att inget är omöjligt.
Tänk positivt osv
Jag återkommer när jag fått reda på vad jag tycker.
En sak är säker livet förändras och det gör vi med.

Många bloggar andas så mycket energi och produktivitet,
Tyvärr inget jag kan leva upp till, just nu känns det lite deppigt.
Men det är också en del av livet.

Till dig som läser
Var rädd om dig, 
kramar Ellinor 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar