Välkommen

Välkommen till min blogg.
Här får du glimtar från mitt liv i form av bilder och texter.

tisdag 21 januari 2014

Det tar på krafterna ...

att komma igång igen.
Det gäller att gå varsamt fram efter så många veckor i "soffan".
Nu har jag iallafall 
skalat potatis, 
öppnat en dörr 
klippt med en sax, 
börjat skriva med höger hand.

Idag var jag hos arbetsterapeuten. 
Styrkan i vänster handen är ungefär 8 ggr starkare, 
så jag har en del att jobba med… 
Läkaren hade nog rätt som sjukskrev mig så länge.

Igår var jag och mätte bentätheten gm röntgen.
Jag fick också mätas och vägas.

Jag har krympt!!
Ja, inte när det gäller vikten tyvärr , men på längden.
Kanske dags att börja gå i högklackat.


Såg du filmen "Hur många lingon finns det i världen?"
En underbar film som är delvis inspelad på en gård som jag har varit på!


En spretig vägskylt med många vägval.
Inte så lätt att välja rätt alla gånger.

Några tankar till några gamla bilder fick avsluta mitt inlägg idag.

Ha det gott!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar