Välkommen

Välkommen till min blogg.
Här får du glimtar från mitt liv i form av bilder och texter.

tisdag 7 maj 2013

Härliga tisdag.

Solen skiner och det är vår. 
Idag är jag ledig det var längesen. 
Nja, det var kanske inte riktigt sant med tanke på vad jag har gjort den senaste tiden. 
Men jag är hemma, ensam och gör som jag vill. 
Det innebär en del sånt där tråkigt jobb men det är skönt när man 
hänger tvätten, har fångat in dammtussarna i dammsugaren 
och kan ta en lååång kaffepaus. 
Nu är det dags att göra lite utejobb. 
Lite torra kvistar på min plymspirea som funnits med sen vi köpte huset 
och som jag inte vill vara utan. Det finns sa många minnen. 
Ska ta mig en cykeltur och köpa nya tomatplantor på torget
 (de som jag sådde tålde inte temperaturen i vårt uterum igår). 

Skulle vilja få in lite London bilder men det funkar inte just nu 
(skriver på Emils groda, vårt namn för miniIpad). 

Glad vår alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar