Välkommen

Välkommen till min blogg.
Här får du glimtar från mitt liv i form av bilder och texter.

söndag 12 maj 2013

Söndag med möjligheter


Och vad blev det...

Det blev en gudstjänst som ger mig kraft att gå vidare i
vissheten att Gud finns där. 
Vissheten att han hör mina böner,
kanske får jag vänta på svar 
och kanske blir svaret inte som jag har tänkt mig.
Men när blir det det?
Härom dagen lyssnade vi på Håkan Andersson
som varit i Afrika och fått en stroke. 
Hans goda humör fanns kvar.
När han kom hem såg han inte sin omgivning, 
"nu blir det lättare att välja" var en av hans kommentarer,
" Vissa saker väljer bort sig själva". 
Ja, tänk om man kunde se det så när det inte blir som har tänkt sig.

 Efter gudstjänsten blev det en tur till Löwings ateljé. 
God mat, goda vänner och en underbar miljö.

Utsikt från Löwings utsiktstorn
Ha en skön vecka Go vänner!



Håkan Andersson är en psykiater från Broddetorp. 
Löwings ateljé ligger vid Hornborgasjön.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar